patmosweb330

elin330

aegeanlab

Life Style

Τη μείωση του Φ.Π.Α. για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ανακοίνωσε ο Π.Γερουλάνος στην ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

nikitiadisΤην αισιοδοξία του για την αύξηση της τουριστικής κίνησης της χώρας το 2011 εξέφρασε σήμερα ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γιώργος Νικητιάδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της 26ης PHILOXENIA και της 1ης HOTELIA Expro & Clean. Ο κ. Νικητιάδης επισήμανε ότι η μείωση του φορολογικού συντελεστή ΦΠΑ για τον ξενοδοχειακό κλάδο αποτελεί μεγάλο «όπλο» για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού και ουσιαστικά εξίσωσε την Ελλάδα με άλλες χώρες, οι οποίες είχαν ήδη παρόμοιο χαμηλό συντελεστή.

 

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, από το βήμα του 3ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Τουρισμού και από συνέντευξη που ακολούθησε, τόνισε επιπλέον πως αναφορικά με το ζήτημα της βίζας, η απλοποίηση των διαδικασιών έκδοσης της μπορεί να προσελκύσει 1,5-2 εκατ. Ρώσους τουρίστες στη χώρα μας.

«Η Ελλάδα χρειάζεται τουρισμό 52 εβδομάδες το χρόνο» υπογράμμισε ο κ. Νικητιάδης, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης σε διαφορετικές χώρες. Στόχος του υπουργείου είναι ο ΕΟΤ να καταστεί μηχανισμός «πώλησης αφίξεων» στη χώρα.

Ακόμη στο επόμενο χρονικό διάστημα, προανήγγειλε ο Υφυπουργός, ότι θα υπάρξουν νομοθετικές πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του αγροτουρισμού, καθώς και του θρησκευτικού, αναρριχητικού, ιαματικού και άλλων μορφών εναλλακτικού τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, οι μορφές εναλλακτικού τουρισμού θα εξαπλωθούν σε όλη τη χώρα και όχι μόνο σε περιοχές, οι οποίες μέχρι στιγμής έχουν αποσπάσει το κύριο ρεύμα σχετικών επισκεπτών.

Παράλληλα τόνισε ότι εξετάζονται μέτρα για τη διευκόλυνση της πρόσβασης των κρουαζιερόπλοιων στα νησιά και επίσης υπογράμμισε ότι βρίσκεται σε επαφή με τα αρμόδια Υπουργεία για το θέμα της δρομολόγησης υδροπλάνων, που αποτελεί ακόμη ένα μέσο μεταφοράς τουριστών.

Ο κ. Νικητιάδης στάθηκε ιδιαίτερα στις στοχευμένες μορφές τουρισμού, οι οποίες θα αναδείξουν και άλλα πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος της χώρας, καθώς έρευνες έχουν καταδείξει πως οι ξένοι τουρίστες επισκέπτονται τη χώρα μας κυρίως για τη θάλασσα.

«Πρέπει να αλλάξει συνολικά η στρατηγική του τουρισμού για τη χώρα ακόμη και εάν δεν είχαμε κρίση», καθώς κατά τον Υφυπουργό, η έλλειψη συγκεκριμένης πολιτικής ανάπτυξης του τουρισμού είχε συνέπεια να χάσουμε σημαντικές ξένες τουριστικές αγορές.

Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, ο κ. Νικητιάδης προανήγγειλε σύντομα την πραγματοποίηση συνάντησης με όλους τους πολιτιστικούς φορείς της πόλης, στο πλαίσιο του προγράμματος, «Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι Πολιτισμών».

Όσον αφορά στον προγραμματισμό της κεντρικής στρατηγικής του τουρισμού με στοχευμένες δράσεις σε συγκεκριμένες χώρες, το 2011 επικεντρώνεται στη Μέση Ανατολή-Αραβικές χώρες, το 2012 στην Ανατολική Ευρώπη, το 2013 στην Κίνα, το 2014 στη Ρωσία και το 2015 στις ΗΠΑ.

Από την πλευρά του και κατά τη διάρκεια του 3ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Τουρισμού, ο Πρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Νικόλαος Κανελλόπουλος, δήλωσε πως ο τουρισμός συνεισφέρει με μοναδικό τρόπο στην αποκέντρωση και τη μεταφορά πόρων και εισοδήματος προς την περιφέρεια. «Μοναδική προϋπόθεση να καταφέρουμε με τις πολιτικές μας να μειώσουμε την υψηλή εποχικότητα, που λειτουργεί ως αντίβαρο στην αυτάρκεια της τοπικής παραγωγικότητας» τόνισε ο ίδιος.

 Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της HELEXPO, κ. Πάρις Μαυρίδης, επισήμανε πως η HELEXPO, ο εθνικός εκθεσιακός φορέας της Ελλάδας, και η PHILOXENIA, η μεγαλύτερη Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της, σκοπεύουν να επενδύσουν ακόμη περισσότερο στις δυνατότητες του τουρισμού. «Θα επιδιώξουμε να καταστήσουμε περισσότερο ισχυρή τη σχέση μεταξύ της πράσινης ανάπτυξης και του τουρισμού, αλλά και τον περαιτέρω εμπλουτισμό των ήδη πετυχημένων παράλληλων δραστηριοτήτων της PHILOXENIA» τόνισε ο κ. Μαυρίδης.

Η Βουλευτής της ΝΔ, τομεάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης κα. Όλγα Κεφαλογιάννη, είπε πως σ΄ αυτό το πλαίσιο θεωρώ ότι πρέπει να επικεντρωθούμε σε τρεις σημαντικούς στόχους: α) Την αποτελεσματική διαχείριση του μαζικού τουρισμού με έμφαση στην προστασία των φυσικών πόρων, όπως είναι το πόσιμο νερό, β) Τη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος μέσα από ήπιες τουριστικές δραστηριότητες, με έμφαση στο σεβασμό για το περιβάλλον και γ) Την ανάπτυξη τουριστικών υποδομών με γνώμονα τη συμβατότητα τους με το περιβάλλον.

 Η 26η PHILOXENIA,  εγκαινιάστηκε χτες από τον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλο Γερουλάνο, συγκεντρώνει φέτος 320 άμεσους εκθέτες από την Ελλάδα, την Αμερική μέσω της Πρεσβείας της στην Αθήνα, την Αίγυπτο, την Αλβανία, τη Βραζιλία, τη Βουλγαρία, την Γκάνα, την Ινδία, την Κύπρο, τη Ρωσία, τη Σερβία, τη Συρία, την Τουρκία και την Τυνησία.

ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΉΘΗΚΕ ΜΕ ΠΕΡΊΠΤΕΡΟ Η νΟΜΑΡΧΙΑΚΉ ΑΥΤΟΔΙΟΊΚΗΣΗ δΩΔΕΚΑΝΉΣΟΥ. ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΕΟ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΠΑΤΜΟΣ.

Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων απονεμήθηκαν και τα βραβεία τουρισμού «Philoxenia Tourism Awards», που έχουν σαν στόχο την ανάδειξη των δημοφιλέστερων προορισμών, τους οποίους επιλέγουν οι Έλληνες ταξιδιώτες και απονέμονται μετά από ανοικτή, διαδικτυακή ψηφοφορία, την οποία διοργάνωσε για 5η χρονιά η HELEXPO.

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ

«Philoxenia Tourism Awards 2010»

ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΟΙΝΟΥ

(κατόπιν δημόσιας ανοικτής ψηφοφορίας στην ιστοσελίδα της HELEXPO)

 

 

 

Κατηγορία Βραβείων

Οι πέντε δημοφιλέστεροι ελληνικοί προορισμοί

γαπημένος παραθαλάσσιος προορισμός

Σάμος

(Ανερχόμενος Προορισμός για το 2010)

Κρήτη

Λευκάδα

Σαντορίνη

Χαλκιδική

Αγαπημένος ορεινός ή εξοχικός προορισμός

Παλιός Άγιος Αθανάσιος Πέλλας

(Ανερχόμενος Προορισμός για το 2010)

Ζαγοροχώρια Ιωαννίνων

Όλυμπος

Παρνασσός

Πήλιο Μαγνησίας

Αγαπημένος αστικός προορισμός

Ναύπλιο

(Ανερχόμενος Προορισμός για το 2010)

Αθήνα

Βόλος

Θεσσαλονίκη

Ιωάννινα

Φιλικότερος προς το περιβάλλον προορισμός

Λίμνη Πλαστήρα Καρδίτσας

(Ανερχόμενος Προορισμός για το 2010)

Ζαγοροχώρια Ιωαννίνων

Νυμφαίο Φλώρινας

Πήλιο Μαγνησίας

Σάμος

Καλύτερο χιονοδρομικό κέντρο

Βασιλίτσα Γρεβενών

(Ανερχόμενος Προορισμός για το 2010)

3-5 Πηγάδια Ημαθίας

Καϊμάκτσαλαν Πέλλας

Παρνασσός

 

Σέλι Ημαθίας

Αγαπημένος τουριστικός προορισμός στο εξωτερικό

Ισπανία

(Ανερχόμενος Προορισμός για το 2010)

Αυστρία

Βρετανία

Γαλλία

 

Ιταλία

Σχετικά άρθρα

Αναζήτηση

like us on facebook

Πρωτοσέλιδα


Google translate

enfrdeitptrues

PATMOS RADIO 91

Δείτε επίσης

patmosnewsbanner01

dimotikos

Μέλος του

aegeanmedia

editorial2ed

banner2019

rent KATERINA WEB

H MAGEIA WEB 2s

Try-Gyro

rent KATERINA WEB

keridis-sima

patmosmonastery

Έντυπα

1111

Copyright Warning

copyscape-banner-white-160x56
Protected by Copyscape

Η αναπαραγωγή / αναδημοσίευση άρθρου ή περιεχομένου είναι ευπρόσδεκτη εάν συνοδεύεται με το hyperlink www.patmostimes.gr