patmosweb330

elin330

aegeanlab

Τα υδροπλάνα θάρθουν και θα μας σώσουν! Όλα τα άλλα που λένε κρύβουν σκοπιμότητες.

3204
Την Πάτμο επισκέφθηκαν για τις ανάγκες των υδροπλάνων που μόλις ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με τα εμπλεκόμενα υπουργεία και υπηρεσίες, θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια και στο νησί μας υδατοδρομίου ο διευθυντής ανάπτυξης βάσεων της ΑIRSEALINES κ. Μανώλης Αποστολάκης και ένας τεχνικός σύμβουλος της εταιρείας. Σκοπός της επίσκεψης τους ήταν να ελέγξουν από κοντά την κατάσταση στον πούντο του Φτέρη, να ενοικιάσουνε χώρο για τσεκ ιν των επιβατών μέχρι να εγκαταστήσουνε το ISO BOX.Κατά τη συνάντηση που είχαμε μαζί τους , τους θέσαμε υπ όψιν ότι κυκλοφορούν φήμες στο νησί, πως τα υδροπλάνα δεν θα έρθουν και όλα αυτά που γράφουμε σαν εφημερίδα αντλώντας τα από την εταιρεία δεν είναι ακριβή. Κάποιοι δε, αναφέρουν δεξιά και αριστερά πηγές δικές τους που λένε να μη περιμένουμε τα υδροπλάνα. Kαι τους ρωτήσαμε αν έχουν να μας πουν κάτι γι αυτό. « Αυτό που έχω να πω μας είπε ο κ. Αποστολάκης είναι, ότι για να είμαι εγώ εδώ σημαίνει ότι οι διαδικασίες προχωράνε κανονικά και οι φήμες που κυκλοφορούν μάλλον οφείλονται σε σκοπιμότητες.» Και συνέχισε: «Βρίσκομαι εδώ να εξετάσω σε τι κατάσταση βρίσκεται ο μισθωμένος χώρος, , τις προοπτικές για το τσεκ ιν των επιβατών και να συζητήσω για τον ανεφοδιασμό των σκαφών. Ήδη ολοκλήρωσα τις συζητήσεις για μίσθωση χώρου τσεκ ιν μέχρι να γίνει το ΙSO BOX. Μετά τη διμερή συμφωνία με το ΔΗΛΙΤΑΠ, καταθέσαμε το φάκελο για το υδατοδρόμιο στο ΥΕΝ στις 30 Μαρτίου 2007. Από τρεις υπηρεσίες περιμένουμε εγκρίσεις. 1.Ενάλιες αρχαιότητες. 2.Γενικό επιτελείο Ναυτικού. Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Την έγκριση των Ενάλιων Αρχαιοτήτων την πήραμε ήδη και περιμένουμε τις υπόλοιπες. Μετά τις εγκρίσεις το υπουργείο θα στείλει μία επιτροπή που σε συνεργασία με το Λιμεναρχείο Πάτμου θα ορίσουν το υδατοδρόμιο στο οποίο θα προσθαλασσώνoνται τα υδροπλάνα . Οι προβλήτες που θα είναι δύο των 10 μέτρων και θα τοποθετηθούν στον πούντο του Φτέρη , είναι το επόμενο βήμα. Υπάρχουν δυστυχώς μεγάλες γραφειοκρατικές διαδικασίες και δυσκολίες, που καθυστερούν την αδειοδότηση του υδατοδρομίου κάτι που θα απλοποιήσει η σύνταξη και η υπογραφή ΠΔ βάσει του οποίου θα καθοριστεί το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των υδατοδρομίων. Η AirSea Lines ήρθε να καλύψει ανάγκες στο συγκοινωνιακό σύστημα με το υδροπλάνο που θεωρείται εναλλακτικό μέσο μεταφοράς , δίνοντας τέλος στα πολύωρα, αργά ταξίδια με πλοία . Τα οφέλη που θα αποκομίσει το νησί μας από τη δρομολόγηση των υδροπλάνων είναι πολλά. Για τον τουρισμό. Θα κερδίσουμε επισκέπτες το Σαββατοκύριακο Τις επετείου και τις γιορτές, και όχι μόνο, καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου που τώρα τους χάνουμε. Για τους κατοίκους. Θα έχουν την επιλογή της μεταφοράς τους. Και όσοι θέλουν να κερδίζουν χρόνο κα χρήμα (110 θα στοιχίζει το εισιτήριο) στις μετακινήσεις τους προς το κέντρο και την έδρα του επαρχείου θα χρησιμοποιούν το υδροπλάνο. Για την υγεία. Σε περίπτωση διακομιδής ασθενούς η μεταφορά θα γίνεται πολύ γρήγορα. Γι αυτό εξουσιοδοτείται από το ΕΚΑΒ για την μεταφορά αυτή . Όσο αφορά τον προορισμό Λαύριο που χαρακτηρίζεται ως μακριά από το κέντρο της Αθήνας και τον Πειραιά, η εταιρεία θα δρομολογήσει λεωφορεία και με 5 ευρώ εισιτήριο θα μεταφέρουν τους επιβάτες στο Σύνταγμα στην οδό Φιλελλήνων και Κυδαθηναίων 1 καιμισή ώρα πριν την αναχώρηση του υδροπλάνου. Το ίδιο από την Αθήνα στο Λαύριο. Πληροφορηθήκαμε τις τελυταίες μέρες, ότι στην Κάλυμνο τα δρομολόγια αρχίζουν 15 Μαίου και η υπογραφή ΠΔ βάσει του οποίου θα καθοριστεί το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των υδατοδρομίων προχωράει με γρήγορους ρυθμούς. Τέλος να επισημάνουμε ότι από το 2004 που ξεκίνησαν οι πτήσεις της Air Sea Lines, μέχρι σήμερα, έχουν ταξιδέψει με υδροπλάνο 108.000 επιβάτες, και απ ότι εκτιμάται από την εταιρεία ο αριθμός αυτός θα διπλασιαστεί.