patmosweb330

elin330

aegeanlab

ΙΝ ΚΑΙ OUT

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΜΟΥ-FOR FRIENDS OF PATMOS : REALITY AND MYTHS ABOUT PATMOS AIRPORT.

 

Δημοσιεύουμε επιστολή του  επιχειρηματία κ. Μιχάλη Κεσετζή στα Ελληνικά και Αγγλικά  σχετικά με τη δημιουργία αεροδρομίου στο νησί μας.

 

Κυρία Μουλιάτη,

μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου 2013μ θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω για κάποιες συζητήσεις με φίλους της Πάτμου που είχα στο κατάστημα μου, σαν έμπορος που δραστηριοποιούμαι άδω και τόσα χρόνια, με επισκέπτες, μόνιμους ,παροδικούς, κατοίκους, μέλλοντες αγοραστές σπιτιού, ακόμα και εν δυνάμει μέλλοντες επενδυτές σε επιχειρήσεις στην Πάτμο.

Οι περισσότεροι θα ήθελαν βελτίωση στον τρόπο που έρχονται και φεύγουν και φυσικά στο μυαλό του καθενός μας είναι το πως κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατόν να βελτιωθεί μιας και είμαστε σε νησί όπου η επικοινωνία μας εξαρτάται από πλοία
και σε όλα τα αλλά νησιά και από αεροπλάνα.
Όλοι έχουν απορίες πως και γιατί δεν έχει αεροδρόμιο η Πάτμος τρίτος τουριστικός προορισμός στα Δωδεκάνησα με πλήθος επισκεπτών, που ήθελαν να νάρθουν και δεν
τους φτάνει ο χρόνος η δεν συμφωνούν οι ημερομηνίες κλπ.
Υπάρχουν επιχειρήματα υπέρ και κατά για το αν ένα Αεροδρόμιο είναι σε όφελος της Πάτμου.
Στα επιχειρήματα του υπέρ δεν θα σας κουράσω άθελα να σταθμίσω λίγο της αντιρρήσεις που προβάλλονται.

1.- Το Αεροδρόμιο είναι ακριβό έργο και λεφτά δεν υπάρχουν.
Είναι λάθος γιατί ένα μικρό Αεροδρόμιο δεν θα κοστίσει πάνω από 10 με 12 εξεύρω. Όσο δηλαδή κοστίζει ένα καλό ξενοδοχείο. Επίσης η γεωγραφική θέση που επιλέγεται έχει δρόμο εξυπηρέτησης του προς το ελικοδρόμιο, και ως εκ τούτου
διευκολύνει την κατασκευή και μειώνει δραματικά το κόστος.

2.-Δεν υπάρχει θέση για να γίνει και δεν έχει σωστό προσανατολισμό.
Είναι λάθος. Υπάρχει χώρος μπορεί να κατασκευαστεί διάδρομος για μικρό Αεροδρόμιο 1200 μέτρων και σχεδόν ιδανικό προσανατολισμό.
Συγκριτικά στοιχεία αεροδρομίων στα νησιά δείχνουν Αεροδρόμιο όπως της Αστυπάλαιας 1100 μέτρων προσγειώνονται ATR52 δικινητήρια 50 θέσεων
Αντιστοίχως στη Λέρο 900 μέτρων διάδρομος 38 θέσεων όπου και γι αυτό ζητούν την επιμήκυνση του, διότι λόγω της ζήτησης που υπάρχει, δεν επαρκούν οι θέσεις παρ όλο που το καλοκαίρι υπάρχουν δυο πτήσεις καθημερινά συν τα τοπικά.

3.-Υπαρχει θέμα με το περιβάλλον, το θόρυβο και τη μορφολογία του νησιού.
Σήμερα τα μικρά αυτά αεροπλάνα που θα μπορεί να δέχεται το αεροδρόμιο , είναι αθόρυβα και χωρίς σοβαρές απώλειες απόβλητων, η δε θέση του Αεροδρόμιου εξασφαλίζει τη μικρότερη δυνατή εκσκαφή και επιχωμάτωση .

4.-Θ αλλάξει το νησί θα χάσουμε την ησυχία μας θα χαθεί η φύση και θα δημιουργηθεί το πρόβλημα άλλων νησιών όπως η Κως και η Ρόδος με χιλιάδες τουρίστες βραχιόλια all inclusive starter κλπ.
Είναι λάθος δεν μπορεί να προσγειωθεί μεγάλο αεροπλάνο σε 1200 μέτρα. Θα είναι μικρό Αεροδρόμιο και αυτό θα προστατέψει την ποιότητα και πολλώ μάλλον θα ενισχύσει τη προσέλευση μικρών ιδιωτικών αεροσκαφών.
Όπως φέτος για παράδειγμα είχε 1043 επισκέψεις ιδιωτικών αεροσκαφών η Σαντορίνη .!! Η δε Μύκονος το αεροδρόμιο της επεκτάθηκε με διπλανό οικόπεδο που αγοράστηκε από τον αερολιμένα Μυκόνου για αποκλειστικό χώρο Πάρκων για ιδιωτικά μικρά αεροπλάνα όπου ζητούν ολιγοήμερη
παραμονή και φυσικά πληρώνουν ανάλογα όπως μια αντίστοιχη μαρίνα δηλαδή για ιδιωτικά γιοτ. , κότερα κλπ.

 

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Μιχάλης Κεσετζής

 

 

FOR FRIENDS OF PATMOS :REALITY AND MYTHS ABOUT PATMOS AIRPORT.

 

Dear Miss Mouliati

 

after the end of the season 2013 I would like to inform you about some conversations with friends of Patmos that I had in my shop as a merchant who bestir one self for so many years , with visitors permanent. transient residents, prospective buyers homes even under the futur investors to install companies in Patmos.
Most people would like improvements in the way you come and go and of course in the minds of each of us is how this would be possible to  improved since we are on an island where communication depends on our Ships,
and all the other islands by planes and ships.


All they have questions how and why has no airport Patmos 3rd Tourist
Destination in the Dodecanese with many visitors that they would like to come they can not because they dont have
enough the time or the dates of the ships and planes they dont connect etc.
There are arguments for and against whether an airport is to benefit
of Patmos .for arguments over will not bore you 'd like to weigh
little of the objections raised .


1. - The airport is expensive project and there is no money .
It is wrong because a small airport would cost over apo10 with 12 mil .
As ie costing a good hotel is also the geographic location you choose has the service roads for the helipad , and is therefore Facilitate the construction and dramatically reduces costs.

 

2. - There is no place to make  and there is correctly oriented
It's wrong no space can be constructed treadmill for (AERODROME) Micro

AIRPORT 1200 meters and almost ideal orientation.

Comparative data show the islands airports airport, like the

Astypalea 1100m lands ATR52 twin-engine 50-seater
Respectively Leros 900 meter run 38 seats where and for this
Requesting the prolongation of Because of a demand existing positions is not sufficient even though the summer there are two flights daily , plus the local.


3. - There are issues with the environment noise and island morphology .
Today these small aircraft to be a possibility to accommodate the airport
It Quiet and serious losses and the POSITION of the airport
Ensures the lowest possible excavation backfill .


4. - WILL changed the island will lose our leisure will lose the nature and caused the problem AS other islands such as Kos and Rhodes  Thousands of tourists WRISTBANDS all inclusive tsarter etc.
Is it wrong can not land large aircraft is 1200 meters
It is small airport and this will protect the quality and
Fortiori will strengthen ARRIVAL small private aircraft
As this year for example had 1043 visits jetliners
Santorini . ! And the Mykonos airport expanded biplane
Plot purchased by the airport of Mykonos for exclusive
Parking space for private small airplanes where they ask short

 

Stay natural and are settled as a match AS A marina for private yachts . , etc.

 

Thanks for your time
Michalis Kesetzis