patmosweb330

elin330

aegeanlab

Highlights

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΒΕΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Καμπάνια που στόχο θα έχει την ευαισθητοποίηση των πολιτών ώστε να στηρίζουν την αγορά της Ρόδου κάνοντας τις αγορές τους από τις επιχειρήσεις του νησιού, θα κάνει το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Η απόφαση για την πραγματοποίηση της καμπάνιας ελήφθη, τον περασμένο Ιούνιο. Ωστόσο στην προχθεσινή του συνεδρίαση το διοικητικό συμβούλιο του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου κατά πλειοψηφία αποφάσισε να αναθέσει στη ΔΕΤΑΠ, την ευθύνη για την προετοιμασία και τη διεξαγωγή της καμπάνιας που θα κοστίσει στο Επιμελητήριο το ποσό των 50.000 ευρώ.
Το σλόγκαν και οι βασικοί άξονες της προσπάθειας η οποία δεν θα διαφέρει πάρα πολύ από το πρότυπο της προηγούμενης καμπάνιας, που έγινε γνωστή με την επωνυμία «Παπούτσι απο τον τόπο σου», παρουσιάστηκαν από τον διευθυντή της ΔΕΤΑΠ κ. Μιχάλη Παρασκευά που αναφέρθηκε και στην προσπάθεια που καταβάλλεται για να δημιουργηθεί ένα ειδικό σήμα το οποίο θα φέρει το σλόγκαν της καμπάνιας και θα τοποθετηθεί στις βιτρίνες των καταστημάτων συνδυασμένο με την ένδειξη πώλησης τοπικών προϊόντων.
Δεν συμφώνησε όμως η παράταξη της μειοψηφίας με την πραγματοποίηση της καμπάνιας πριν δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα έρευνας, που θα δείχνουν την αποδοχή την οποία είχε η προηγούμενη προσπάθεια του Επιμελητηρίου όχι μόνο στους επιχειρηματίες αλλά και στους καταναλωτές. «Δεν αρνηθήκαμε ποτέ κάτι τέτοιο. Η έρευνα μπορεί να γίνει τον Ιανουάριο», απάντησε ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ Γιώργος Χατζημάρκος.
«Κοίταξα τα πρακτικά που αποτυπώνουν την απόφαση την οποία πήραμε και βλέπω ότι θα έπρεπε να αξιολογήσουμε την προηγούμενη καμπάνια. Το κόστος της προσπάθειας δεν είναι δικαιολογία. Αν δεν μπορούμε να ξέρουμε τι αποδοχή είχε η προηγούμενη προσπάθεια καμία νέα πρόταση δεν είναι πλήρης. Βλέποντας και από τις εκλογικές δαπάνες και το τι μπορεί να κάνει κάποιος στις εκλογές διαπιστώνουμε επίσης ότι τα περιθώρια στην αγορά έχουν αλλάξει προς τα κάτω», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχάλης Κάρρας.
«Βλέπω τη διαφήμιση ως προσπάθεια να δημιουργηθεί συνείδηση στους καταναλωτές, κάτι που λείπει από τον τόπο μας. Αυτό που πρόσεξα στα καταστήματα τα δικά μου που έβαλα τις αφίσες της προηγούμενης καμπάνιας είναι ότι έρχονταν επιχειρηματίες της ίδιας περιοχής και ζητούσαν και αυτοί το έντυπο υλικό. Είδα ανταπόκριση από τους καταστηματάρχες που ήθελαν να βοηθήσουν. Για αυτό πιστεύω ότι κάτι καταφέραμε. Είναι άλλη ιστορία αν υπήρξε ανταπόκριση στους καταναλωτές», τόνισε στην τοποθέτηση του ο κ. Γιάννης Πάππου.
Για την αγωνία των ιδιοκτητών των μικρών επιχειρήσεων που ζουν με τον εφιάλτη των επιταγών της Δευτέρας και έχουν ανάγκη στήριξης, μίλησε ο γενικός γραμματέας του Επιμελητηρίου Νίκος Παπασταματίου.
«Στόχος θα έπρεπε να είναι πως θα κάνουμε τους Ροδίτες να αφήνουν τα λεφτά τους στην αγορά μας. Η συνείδηση δεν καλλιεργείται με αφίσα αλλά με μελέτες» , τόνισε το μέλος της παράταξης της μειοψηφίας Τάσος Μελετίου .
Διαφωνίες υπήρξαν και στο θέμα που αφορούσε τις εκλογές που θα πραγματοποιηθούν στις 2 και 3 Απριλίου του 2011, για την ανάδειξη νέας διοίκησης στο ΕΒΕΔ.
Οι αντιρρήσεις της παράταξης της μειοψηφίας δεν εστιάστηκαν τόσο πολύ στο γεγονός ότι στην επιτροπή η οποία θα συσταθεί με απόφαση του περιφερειάρχη Β. Μπρακουμάτσου για την διεξαγωγή των εκλογών μετέχει συγγενικό πρόσωπο του γραμματέα της ΝΕ του ΠΑΣΟΚ όσο στο γεγονός ότι προτάθηκε από το ΕΒΕΔ ο κ. Δημήτρης Τσοπανάκης, γιατί προφανώς συμμετείχε και στις εκλογές της Αυτοδιοίκησης με την παράταξη του κ. Γιώργου Χατζημάρκου.
«Ο κ. Τσοπανάκης ήταν σύμβουλος σας στις δημοτικές εκλογές, πράγμα που δείχνει κοντινή σχέση με σας, τουλάχιστον. Στις προηγούμενες εκλογές είχε οριστεί στην επιτροπή ο Παναγιώτης Ερίνης, που άσκησε τα καθήκοντα του κατά τον καλύτερο τρόπο. Θα περίμενα να οριστεί ένας τρίτος άνθρωπος ώστε μην έχει προσωπική ή πολιτική σχέση μαζί σας. Δεν θα ψηφίσω για να επικυρώσω την πρόταση σας», τόνισε στην τοποθέτηση του ο κ. Μιχάλης Κάρρας.
«Εμείς προσπαθούμε να προλάβουμε τη διαδικασία και να έχουμε έτοιμη την εκλογική επιτροπή. Θα δυσκολευτεί κανείς σε αυτό τον τόπο, να βρει άτομα που να μην έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους. Ο κ. Τσοπανάκης θα εκτελέσει άψογα τα καθήκοντα του», απάντησε ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ.
Το διοικητικό συμβούλιο του ΕΒΕΔ έδωσε το «πράσινο φως» για να προχωρήσουν όλες οι ενέργειες που πρέπει προκειμένου να στηριχθεί και να αναβιώσει ο μαθητικός τουρισμός. Την εισήγηση του θέματος όπως έγραψε και χθες η «δ» έκανε ο γενικός γραμματέας του Επιμελητηρίου κ. Νίκος Παπασταματίου παρουσιάζοντας όλα τα στοιχεία, για την πορεία του μαθητικού τουρισμού από την εποχή που η Ρόδος ήταν πρώτη στις προτιμήσεις των παιδιών ενώ τώρα βρίσκεται στην ένατη θέση έχοντας ως ανταγωνιστές προορισμούς του εξωτερικού.
Το διοικητικό συμβούλιο του ΕΒΕΔ αποφάσισε να γίνει παρέμβαση στο υπουργείο Παιδείας, που στόχο θα έχει την αύξηση της διάρκειας των μαθητικών εκδρομών για τους προορισμούς του εσωτερικού. Επίσης θα ζητηθεί η μείωση της διάρκειας των εκδρομών, για τους προορισμούς του εξωτερικού. Παράλληλα θα επικαιροποιηθεί και η μελέτη που είχε εκπονηθεί το 2004 από την επιστημονική ομάδα τουρισμού του ΕΒΕΔ.
Ανάλογη προσπάθεια γίνεται και στην Κω από τους φορείς του νησιού όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου του νησιού κ. Πασχάλης Βρακίδης.
Στην αρχή της συνεδρίασης ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ Γιώργος Χατζημάρκος ενημέρωσε για την λειτουργία του ΓΕΜΗ που συνεχώς εξαγγέλλεται απο την κυβέρνηση και μένει στα λόγια αλλά και για τις διαδικασίες που επιχειρεί να καθιερώσει το αρμόδιο υπουργείο για την ίδρυση των επιχειρήσεων με διαδικασίες εξπρές.Θα πραγματοποιηθεί ακόμη μια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΒΕΔ πριν το τέλος του έτους, για να τεθεί προς έγκριση ο προϋπολογισμός του 2011.