patmosweb330

elin330

aegeanlab

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΑν εφαρμοστεί θα μειώσει δραστικά το εισητήριο μετακίνησης των νησιωτών.

3204
Με την άψογη συνεργασία μεταξύ της ΚΕΔΚΕ, ΣΥΝΔΚΕ και ΕΔΜΝ κατατέθηκε χθες το κείμενο: Τροπολογία – προσθήκη στο Σχέδιο Νόμου που αναφέρεται σε θέματα Ακτοπλοΐας και Μεταφορικού Ισοδύναμου, στην αρμόδια επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής των Ελλήνων.Κατά την κατάθεση και πρώτη συζήτηση- ενημέρωση το λόγο έδωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής κος Σαλαγκούδης στον Πρόεδρο του ΕΔΜΝ Ελευθέριο Κεχαγιόγλου και στον πρόεδρο του ΣΥΝΔΚΕ κο Αναστάσιο Αλιφέρη.Ο κος Αλιφέρης ανέπτυξε την συγκεκριμένη πρόταση και εξήρε την συμβολή του ΕΔΜΝ στην όλη προσπάθεια.Τόσο ο Πρόεδρος του ΕΔΜΝ, όσο και του ΣΥΝΔΚΕ αναγνώρισαν την θετική στάση - συμβολή και έως τώρα συνεργασία του Υφυπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κου Πάνου Καμμένου .Την συγκεκριμένη πρωτοβουλία στηρίζει η Α.Ε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κος Κάρολος Παπούλιας και όλα τα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου.Το Μεταφορικό Ισοδύναμο, όπως αυτό εννοείται είναι υπόθεση των μικρωνησιωτών, είναι υπόθεση όλων των νησιωτών, όλων των ελλήνων, όλων των επισκεπτών της πατρίδας μας Η επιτυχία της εφαρμογής του θα δημιουργήσει τις νέες συνθήκες για το Αιγαίο των Ονείρων μας, για ένα Αιγαίο και Ιόνιο των 365 ημερών, για μία υγιείς νησιωτική κοινωνία.Ακολουθεί ένας οργασμός ενεργειών, ταξιδιών, διαβουλεύσεων, με θεσμικά όργανα εθνικά και ευρωπαϊκά ανταποκρινόμενοι στην πρώτη στιβαρή και αποφασιστική συμπαράσταση του πρώτου πολίτη της χώρας που πρώτος αγκάλιασε αυτή την δραστηριότητα.Το ΣΥ.Ν.Δ.Κ.Ε οφείλει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία του στο γεγονός ότι συνεργάστηκε ισότιμα και πολλές φορές επικουρικά με άλλους φορείς παρόμοιου σκοπού καταργώντας ανταγωνιστικές διαδικασίες που το μόνο που προσφέρουν είναι ανάλωση δυνάμεων.Έτσι σε συνεργασία με το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών που μέσω των διασυνδέσεων του λόγω της συμμετοχής του στο αντίστοιχο Ευρωπαϊκό Δίκτυο, πετύχαμε απίστευτες επαφές και συγκεντρώσαμε πολύτιμο υλικό για την τεκμηρίωση του στόχου μας.Τεκμηρίωση που βρήκε την επιστημονική κατοχύρωση μέσα από την συνεργασία μας με την αρμόδια επιτροπή της ΚΕΔΚΕ και κυρίως με τους κ. Γιαννόπουλο και Βιρβιδάκη και συνεργαζόμενοι μέσω του ΙΤΑ αξιοποιήσαμε την τεράστια εργασία εκπληκτικής αξίας των Πανεπιστημίων Πειραιώς και Αιγαίου.Ενδεικτικά αυτής της πορείας είναι τα κείμενα προς τον Διευθυντή περιφερειακής Πολιτικής κο Ανερ και προς το 8ο Συνέδριο του Ευρωπαϊκού Δικτύου Μικρών Νησιών που πραγματοποιήθηκε στη Φινλανδία. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΛΙΦΕΡΗΣΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΛΟΥΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΝΔΚΕ ΜΕΛΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ………Στο άρθρο όγδοο του νόμου 2392/2001 προστίθεται παράγραφος 7 ως ακολούθως:1. με απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, που εκδίδεται με βάση τις παραγράφους 4 και 5 του άρθρου δεύτερου του νόμου αυτού, σχετικά με τις γραμμές του ενδεικτικού γενικού δικτύου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, οι γραμμές που εξυπηρετούν μικρά ή απομακρυσμένα νησιά, για τα οποία η ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι ζωτικής και κεφαλαιώδους σημασίας, χαρακτηρίζονται απ΄ευθείας ως γραμμές για τις οποίες επιτρέπεται χωρίς άλλη διαδικασία η σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας (άρθρο όγδοο ν.2932/2001), σύμφωνα με παρακάτω οριζόμενα από την παρούσα παράγραφο.2. για τον χαρακτηρισμό του προηγούμενου εδαφίου λαμβάνεται υπόψη το πόσο αποκλεισμένη είναι μία νησιωτική περιοχή ή λιμένας, το αν ευρίσκεται εκτός της συνήθους πορείας και των δρομολογίων των επιβατικών πλοίων, το αν η ακτοπλοϊκή σύνδεση εξυπηρετεί την ανάπτυξη της περιοχής ή κρίνεται απαραίτητη για την οικονομική βιωσιμότητα του προορισμού της σύνδεσης. Οι περιφέρειες, οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης και κάθε ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας μπορούν να συμμετάσχ