patmosweb330

elin330

aegeanlab

Κατάληψη του δημοτικού της Σκάλας για να μην απσπασθεί παράνομα νεοδιόριστη δασκάλα στους Αρκιούς.

3204
Γύρω στους 50 γονείς κατέλαβαν σήμερα Δευτέρα 26 Νοεμβρίου το δημοτικό σχολείο Σκάλας Πάτμου προληπτικά, εξαιτίας πρόθεσης της υπηρεσίας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επαρχείου Καλύμνου, να αποσπάσει τη νεοδιόριστη δασκάλα της έκτης τάξης στους Αρκιούς για να καλύψει την κενή θέση. Η πρόθεση από την υπηρεσία είχε εκδηλωθεί την περασμένη Παρασκευή, αλλά πάγωσε, διότι από την ενημέρωση του διευθυντή του Δημοτικού σχολείου Σκάλας ανάγκασε την υπηρεσία να στραφεί για αναζήτηση δασκάλου στους αναπληρωματικούς όπως ο νόμος ορίζει και απ ότι μας είπαν εντός των ημερών θα υπάρξει λύση. Οι γονείς όμως φοβούμενοι μήπως η υπηρεσία αλλάξει γνώμη κατέλαβαν το σχολείο για μία ολόκληρη ώρα και έλυσαν την κατάληψη όταν η υπηρεσία τους διαβεβαίωσε ότι δεν θα προβεί στην απόσπαση. ‘Όπως γράψαμε, ο δάσκαλος του δημοτικού σχολείου των Αρκιών έφυγε ξαφνικά, οι γονείς ενημερώθηκαν από τον ίδιο λίγες ώρες πριν της αναχώρησης του και αποσπάσθηκε στο Δημοτικό σχολείο του Λακίου Λέρου αφήνοντας το σχολείο κλειστό. Ο δάσκαλος όπως πληροφορηθήκαμε, προσκόμισε για την απόσπαση, στην υπηρεσία του αρκετά μετά τον διορισμό του και την παραμονή του στους Αρκιούς, έγγραφα από νοσοκομείο της Κρήτης, απ όπου κατάγετε, ότι πάσχει από χρόνια αλλεργία και έχει πρόβλημα αναπνευστικού. Η υπηρεσία δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά όταν της προσκομίζουν χαρτιά, αλλά, γιατί δεν τα προσκόμισε όταν διορίστηκε ώστε να σταλεί κάποιος άλλος ; Είναι ένα ερώτημα που και η υπηρεσία του έκανε και η απάντηση ήτανε πως «νόμιζε ότι οι Αρκιοί ήτανε στην Πάτμο.» Ένα άλλο ερώτημα είναι γιατί δεν αποσπούν δάσκαλο από κει που έστειλαν τον δάσκαλο των Αρκιών. Όλα αυτά και πολλά άλλα, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας λαμβάνονται υπόψη. Αύριο Τρίτη ελπίζουν ότι θα ολοκληρωθεί η έρευνα του προϊσταμένου της υπηρεσίας για την καλύτερη λύση του προβλήματος, γιατί πάνω απ όλα θεωρεί ότι είναι πολύ σημαντική η στήριξη της παιδείας στην παραμεθόρια περιοχή.