patmosweb330

elin330

aegeanlab

ΙΝ ΚΑΙ OUT

Κέρκυρα: Συγκλονιστικές φωτογραφίες από τον απεγκλωβισμό του αγνοούμενου


EUROFERRY OLYMPIA epizon

πηγή: in.gr

Ο επιζών λιθουανικής καταγωγής που βρέθηκε σήμερα στην πρύμνη του Euroferry Olympia φαίνεται στη φωτογραφία κατεβαίνει από τη σκάλα του πλοίου, όπου από κάτω τον περιμένουν οι αξιωματικοί και οι διασώστες για την παροχή των πρώτων βοηθειών.
Συγκρατημένη αισιοδοξία προκαλούν οι φωτογραφίες-ντοκουμέντο από τη διάσωση του ενός από τους 12 αγνοούμενους του φλεγόμενου πλοίου στην Κέρκυρα.

Ο επιζών λιθουανικής καταγωγής που βρέθηκε σήμερα στην πρύμνη του Euroferry Olympia φαίνεται στη φωτογραφία κατεβαίνει από τη σκάλα του πλοίου, όπου από κάτω τον περιμένουν οι αξιωματικοί και οι διασώστες για την παροχή των πρώτων βοηθειών

Ο άνθρωπος είναι εγκλωβισμένος από την Παρασκευή στην πρύμνη του πλοίου, ενώ το λιμενικό και οι διασώστες κάνουν προσπάθειες για την εύρεση και των υπόλοιπων αγνοουμένων.

Μάλιστα σύμφωνα με το ΣΚΑΪ, τα πρώτα λόγια που είπε ο επιζών στους διασώστες ήταν «Ζω».

 

Την είδηση επιβεβαίωσε και ο υπουργός Ναυτιλίας, Γιάννης Πλακιωτάκης στον τηλεοπτικό σταθμό.

«Βρέθηκε ζωντανός ένας εκ των επιβατών, πιθανότατα Λιθουανικής καταγωγής και περιμένουμε να γίνει ταυτοποίηση», σημείωσε χαρακτηριστικά. Ο επιβάτης αναμένεται να δώσει πληροφορίες και για τους υπόλοιπους αγνοούμενους.

 

Υψηλό θερμικό φορτίο και επικίνδυνα αέρια στο πλοίο
Νωρίτερα, ο επικεφαλής της ομάδας ΕΜΑΚ που επιχειρεί στο σημείο μίλησε στον ΣΚΑΪ λέγοντας πως υπάρχει υψηλό θερμικό φορτίο αλλά και πολλά επικίνδυνα αέρια που κάνουν το πλοίο απροσπέλαστο.

«Όταν φτάνουμε κοντά, πέρα από την υψηλή θερμοκρασία, η μυρωδιά από τις εκπομπές αερίων είναι ανυπόφορη».

Τόνισε ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ομάδα του αυτή τη στιγμή είναι ο χρόνος παραμονής στο πλοίο. «Δεν μπορούμε να μένουμε παραπάνω από 10-15 λεπτά. Αν πέσει το θερμικό φορτίο και περιοριστεί η τοξικότητα των αερίων, θα μπορέσουμε να πλησιάσουμε, να κάνουμε διανοίξεις», τόνισε.

Χαρακτηριστικό είναι πως σύμφωνα με ειδικούς, η θερμοκρασία στο εσωτερικού του πλοίου τώρα αγγίζει τους 2.000 βαθμούς! Κάτι που δυστυχώς μειώνει πολύ τις πιθανότητες να βρεθούν ζωντανοί οι αγνοούμενοι.

 

Κέρκυρα: Οι μοιραίες παραλείψεις που οδήγησαν στην καταστροφή – Τι είχε δείξει ο έλεγχος στο «Euroferry Olympia»
Την ίδια ώρα ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του φλεγόμενου πλοίου, το οποίο καίγεται για περισσότερες από 40 ώρες στα ανοιχτά της Κέρκυρας. Όλα αυτά βέβαια, τη στιγμή που η αγωνία για τους 12 αγνοούμενους έχει χτυπήσει κόκκινο.

 

Την ίδια ώρα ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του φλεγόμενου πλοίου, το οποίο καίγεται για περισσότερες από 40 ώρες στα ανοιχτά της Κέρκυρας. Όλα αυτά βέβαια, τη στιγμή που η αγωνία για τους 12 αγνοούμενους έχει χτυπήσει κόκκινο.

Ειδικός ερευνητής  επιχειρεί να «ρίξει φως» σε σημαντικές πτυχές γύρω από το συμβάν.
Με αφορμή την καταγγελία διασωθέντων, συγγενών αγνοουμένων αλλά οδηγών φορτηγών ότι οδηγοί παράτυπα κοιμόντουσαν μέσα σε αυτά, εξηγεί πως  σε κάθε φορτηγό υπάρχουν δύο οδηγοί και το εισιτήριο είναι για έναν: άρα ο δεύτερος κατά κανόνα μένει μέσα στο όχημα.

Την ίδια ώρα, ζωτικής σημασίας στοιχείο είναι ότι όταν ένα πλοίο φτάνει σε λιμάνι, το σύστημα πυρανίχνευσης κλείνει και μετά ή ξεχνούν να το ανοίξουν ή δεν το ανοίγουν γιατί υπάρχουν οδηγοί στα γκαράζ που μπορεί να καπνίζουν κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

 

Μπορεί να είναι ζωντανοί οι αγνοούμενοι
Σε κάθε περίπτωση «αχτίδα αισιοδοξίας» δίνει η εκτίμηση του ειδικού πως μπορούν να βρεθούν ζωντανοί οι αγνοούμενοι αν βρίσκονται στα υπόγεια γκαράζ, υπάρχει αερισμός και καλή μόνωση για να μην περνάει ο καπνός από τη φωτιά.

 

Ελλιπή εγχειρίδια στον τελευταίο έλεγχο
Σημαντικό στοιχείο για την διερεύνηση της υπόθεσης αποτελούν τα ευρήματα που προκύπτουν από τον τελευταίο έλεγχο που έγινε στο πλοίο στις 16 Φεβρουαρίου καθώς όπως φαίνεται τα εγχειρίδια του για την πυρασφάλεια ήταν ελλιπή.

Παράλληλα, υπήρχαν ελλείψεις στην καθαριότητα και στις συνθήκες υγιεινής, στις εγκαταστάσεις αναψυχής, τροφοδοσίας και τραπεζαρίας

Τέλος, στους χώρους εργασίας δεν λειτουργούσε ο εξαερισμός, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα.

 

Σημειώνεται πως η εταιρεία του πλοίου Grimaldi Lines ανέφερε πως σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουν η φωτιά ξεκίνησε από φορτηγό που βρισκόταν στο τρίτο κατάστημα και επισημαίνουν πως το πλοίο είχε δυνατότητα να φιλοξενήσει υπερδιπλάσιο κόσμο σε σχέση με τους επιβάτες που μετέφερε.

Παράλληλα, υποστηρίζουν πως δεν υπήρχε κανείς στο γκαράζ καθώς αποτελεί πολιτική της εταιρείας να γίνονται αυστηροί έλεγχοι.

 

Υπενθυμίζεται ότι προχθές μέλη της ΕΜΑΚ κατάφεραν να διασώσουν από το φλεγόμενο πλοίο άλλα δύο άτομα, έναν Βούλγαρο και έναν άνδρα αφγανικής καταγωγής.

Στο πλοίο επέβαιναν 239 επιβάτες και 51 άτομα πλήρωμα. Μέχρι την τελευταία διάσωση σήμερα αγνοούνταν 12 άτομα, ανάμεσα στα οποία τρεις Έλληνες. Πλέον οι αγνοούμενοι είναι 11.

Χθες ξεκίνησε η ρυμούλκηση του σε ασφαλές αγκυροβόλιο, στα βόρεια της Κέρκυρας βορειοανατολικά του όρμου Κασσιόπης

 

 

.

Tags: PLOIO , KERKYRA , FOTIA

Αναζήτηση

like us on facebook

Πρωτοσέλιδα


Google translate

enfrdeitptrues

Δείτε επίσης

patmosnewsbanner01

dimotikos

dimotikos

Μέλος του

MEDIA

Μέλος του

aegeanmedia

editorial2ed

banner2022

rent KATERINA WEB

H MAGEIA WEB 2s

rent KATERINA WEB

keridis-sima

patmosmonastery

Έντυπα

1111

Copyright Warning

copyscape-banner-white-160x56
Protected by Copyscape

Η αναπαραγωγή / αναδημοσίευση άρθρου ή περιεχομένου είναι ευπρόσδεκτη εάν συνοδεύεται με το hyperlink www.patmostimes.gr