patmosweb330

elin330

aegeanlab

like us on facebook

Αναζήτηση

dimotikos

Δείτε επίσης

patmosnewsbanner01

PATMOS RADIO 91

Έντυπα

1111

Πρωτοσέλιδα


 

Highlights

Στο περίπτερο της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ο Δήμος Πάτμου στην έκθεση WTM του Λονδίνου

WTM LONDON

Η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με τα περισσότερα από τα νησιά της  μεταξύ αυτών και ο Δήμος Πάτμου έλαβε μέρος στην έκθεση World Travel Market (WTM)  του Λονδίνου από τις 4 έως τις 6 Νοεμβρίου 2019.

Στο Λονδίνο για επαφές με τους τουριστικούς παράγοντες, στο πλαίσιο της WTM, βρισκόταν ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος, πλαισιωμένος από τον Εντεταλμένο Τουριστικής Ανάπτυξης Δωδεκανήσου, Κώστα Χρυσοχοΐδη και τον Εντεταλμένο Τουριστικής Ανάπτυξης Κυκλάδων, Γιάννη Μαργαρίτη. 

Τα νησιά που συμμετείχαν στην έκθεση είναι: Λέρος, Χάλκη, Ρόδος, Πάτμος, Λειψοί, Κάρπαθος, Αστυπάλαια, Κως, Πάρος, Σέριφος, Σύρος, Ίος, Κύθνος, Φολέγανδρος, Νάξος, Μύκονος, Αντίπαρος, Σαντορίνη, Αμοργός, Μήλος και Τήνος.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου φρόντισε να εξασφαλίσει τον διαφημιστικό χώρο που καλύπτει την επιφάνεια της εισόδου του εκθεσιακού κέντρου, προβάλλοντας ειδικό βίντεο με το σύνολο των 48 νησιών του Νοτίου Αιγαίου, οδηγώντας τον επισκέπτη στο περίπτερο της.

Η έκθεση WTM 2019 που φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια της, αποτελεί κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός για την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Σχεδιάζοντας το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, οι εκδηλώσεις της WΤΜ προσφέρουν κάθε χρόνο τις πιο αποτελεσματικές ευκαιρίες δικτύωσης επιχειρήσεων για τη διεθνή κοινότητα ταξιδιωτικών επαγγελματιών. 

Φέτος, 40 χρόνια μετά την πρώτη το 1980, η WTM London έχει περίπου 5.000 εκθέτες από 182 χώρες και περιοχές, περισσότερους από 51.000 ταξιδιωτικούς επαγγελματίες, βασικούς αγοραστές της βιομηχανίας και γενικότερα τουριστικούς παράγοντες και 3.000 δημοσιογράφους και ψηφιακούς επηρεαστές, για να δικτυωθούν, να διαπραγματευτούν και να ανακαλύψουν τις τελευταίες εκτιμήσεις και τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.

Ενδεικτικό της δυναμικής της έκθεσης είναι το γεγονός ότι η WTM παράγει περίπου 2,8 δισεκατομμύρια λίρες στερλίνες ταξιδιωτικών συμβολαίων από σχεδόν ένα εκατομμύριο επιχειρηματικές συναντήσεις.

Aπό το Λονδίνο  που βρισκόταν  ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος, δήλωσε:

"Στην είσοδο της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης του κόσμου, τους επισκέπτες της υποδέχονται για μια ακόμη φορά, τα νησιά μας. Το 2020 είναι μια χρόνια με μεγάλες προκλήσεις και είμαστε στο Λονδίνο, στην World Travel Market, όπως θα είμαστε και όπου αλλού χρειασθεί, για να δώσουμε την μάχη για τα νησιά μας. Να δώσουμε την μάχη, για μια ακόμη χρονιά, για να τα κρατήσουμε στην κορυφή που αξίζουν".

 

Ο Δήμος Πάτμου εκπροσωπήθηκε από τον αντιδήμαρχο κ. Νικήτα Τσαμπαλάκη και την Μαρία Χρ. Καμίτση που σπουδάζει στο Λονδίνο. (Ευχαριστούμε τον κ. Τσαμπαλάκη για τις φωτπγραφίες)  WTM LONDON 3
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του κ. Τσαμπαλάκη,
"Έντονο ήταν το «αποτύπωμα» που άφησε ο Δήμος Πάτμου στην διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market. Με σημείο αναφοράς το πρωτότυπο όσο και εντυπωσιακό περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ο Δήμος εκπροσωπήθηκε δυναμικά από τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ. Νικήτα Τσαμπαλάκη ο οποίος και έθεσε τις νέες βάσεις για την οργανωμένη πλέον παρουσία σε καθιερωμένες εκθέσεις τουρισμού. Ιδιαίτερα γόνιμες και αξιόλογες ήταν οι επαφές του κ Τσαμπαλάκη, τόσο με τον Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη όσο και με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργο Χατζημάρκο με σκοπό την ενίσχυση των προσπαθειών του Δήμου από κορυφαίους φορείς σε διάφορα πεδία.WTM LONDON 2

Επιπλέον, ο κ. Τσαμπαλάκης συμμετείχε σε προγραμματισμένες συναντήσεις με εξειδικευμένους επαγγελματίες, δημοσιογράφους και bloggers από Ευρώπη, ΗΠΑ και άλλες αγορές όπως η Τουρκία και παρείχε σφαιρική ενημέρωση για το πολυδιάστατο «προϊόν» της Πάτμου.

Το θρησκευτικό στοιχείο, η ιστορία, οι μοναδικές φυσικές ομορφιές, οι δραστηριότητες και το εύρος επιλογών, προκάλεσαν το ενδιαφέρον των δεκάδων επισκεπτών του περιπτέρου αλλά και των συμμετεχόντων στα επαγγελματικά ραντεβού, ενώ η επικοινωνία θα συνεχίσει μετά την έκθεση για την διερεύνηση ευκαιριών συνεργασίας.

Όπως μάλιστα απάντησε ο Αντιδήμαρχος σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τις πρώτες του σκέψεις για τον προορισμό, «με κορυφαία προτεραιότητα την τουριστική ανάπτυξη με ποιοτικούς όρους, στόχος της νέας Δημοτικής Αρχής είναι η αξιοποίηση δικτυώσεων και σύγχρονων μεθόδων προβολής για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Πάτμου με όλα τα ιδιαίτερα στοιχεία της».

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί η σημαντική εθελοντική βοήθεια της κυρίας Μαρίας Καμίτση, για την διανομή προωθητικού υλικού και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών του περιπτέρου του Δήμου, καθ’όλη τη διάρκεια της έκθεσης".

aegeanmedia

Μέλος του

MEDIA

Google translate

enfrdeitptrues

editorial2ed

Copyright Warning

copyscape-banner-white-160x56
Protected by Copyscape

Η αναπαραγωγή / αναδημοσίευση άρθρου ή περιεχομένου είναι ευπρόσδεκτη εάν συνοδεύεται με το hyperlink www.patmostimes.gr

Rent a Car Katerina

rent KATERINA WEB

IMG 4874s

H MAGEIA WEB 2s

Try-Gyro

banner2019

hellinis

keridis-sima

koutouzos

patmosmonastery

pixels